ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

MOJ NAJDRAŽI FILM

Moj najdraži film je Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera.
Pa krenimo. Pirati s Kariba, da vidimo film je snimljen u 2003. a režirao ga je Gore Verbinski. Glavne uloge u filmu dijele Johnny Depp kao Jack Sparrow, Orlando Bloom kao Will Turner, Keira Knightley kao Elizabeth Swann i Geoffrey Rush kao Kapetan Barbossa. U flimu radnju otvara svađa Jacka Sparrowa i prvog časnika Barbosse nakon te svađe kapetanova posada ostavlja svoga kapetana (Jacka) na pustom otoku. 10 godina kasnije posada Crnog bisera otima Elizabeth Swann (Keira Knightley ), zbog zadnjeg zlatnika koj je prije mnogo godina uzela svom prijatelju Willu Turneru (Orlando Bloom). Kada za otmicu čuje Will Turner smjesta polazi u potragu za Crnim biserom da spasi djevojku koju voli svim svojim srcem. U toj potrazi mu se priključuje Jack Sparrow ( Johnny Depp (bivši vlasnik broda)). No postoji stnica koju ni Elizabeth ni Will ne znaju i koju će oboje uskoro saznati. Naime oni neznaju da su oboje okruženi vojskom živučih mrtvaca koji na mjesečini postaju kosturi i koje može spasiti samo povratag svog blaga i  proliče krvi jednog od Turnera. Za ostatak morate pogledati film i sami otkriti kako završava. U svakom slučaju film je jako zanimljiv i zabavan. A meni se osobito sviđa zato što je ne realan i smiješan. Jako mi se sviđa uloga Johnnya Deppa u kojoj glumi opuštenog i malo "skrenutog" kapetana, kojemu je život laganica i nema se okočega brinuti. A to mi je najdraži film zato što jako volim "iskrivljenu" povjest. Kao na ovom primjeru, gusari su postajali ali sigurno nije postajalo nešto kao hodajuči kosturi. Zato mi je ovo jedan od najdražih filmova. Do idućeg posta bokićććććććć!!
 


 

Nema komentara:

Objavi komentar