petak, 1. prosinca 2017.

ŠTO ŽELIM POSTATI KAD ODRASTEM

Hiiiiiiiiiiii!!! Evo me opet ,u ovom postu ću govoriti o tome što želim postati kad odrastem pa krenimo.
Znači ja iskreno baš i nemam neku želju postani nešto kao učitelj ili čovjek koj sjedi u uredu. A opet neman baš neku preveliku želju da se krečem i radim s djecom. Više me zanima nešto gdje si sam u svome svijetu. Većinom me zanima umjetnost i glazba. Znam da svi većinom imaju uzore kao "kad odrastem biti ću kao Messi" ili slično ja nemam uzor kad odrastem biti ću kao ja samo malo starija. Jer ja ne želim nikoga kopirati želim sama sebi stvoriti svoj život ne tuđi. Da znači žljela bih postati nešto kao "umjetnik" ili "glazbenik". Znam da baš i ne crtam dobro kao neki ljudi iz našeg razreda ali me to jednostavno čini sretnom, pa me baš i nije briga. Tako da bi htijela postati nešto takvo jer mi je draže imati olovku i papir i neograničenu maštu nego sjediti pred računalomi raditi nešto što ograničava moje sposobnosti i razmišljanja.

Nema komentara:

Objavi komentar